Optimal kundelojalitet og vekst: Dillers kundeklubb og lojalitetsplattform som nøkkelen for netthandel og fysisk butikk.
I dag går som vi vet salgskanalene netthandel og fysiske butikker hånd i hånd. For å lykkes med omnikanal handler det nå som alltid å finne innovative måter å styrke kundelojalitet og skape en sømløs opplevelse for forbrukerne. Dillers kundeklubbløsning - også kalt "venneklubb", er en slik kraftig ressurs for detaljister som ønsker å knytte sine netthandels- og fysiske butikkmiljøer på en måte som ikke bare øker salg, men også bygger varige bånd med kundene.
Vi i Digitroll kan levere en integrasjon mot lojalitetsplattformen Diller som styrker kundenes lojalitet til din butikk.
Konklusjon: For detaljister som ønsker å skape en tverrkanals opplevelse som kombinerer det beste fra netthandel og fysiske butikker, er Dillers Klubbløsning en nøkkelfaktor. Den ikke bare øker kundelojalitet og engasjement, men den gir også detaljister verktøyene de trenger for å lykkes i en stadig skiftende detaljhandelslandskap.
Ved å omfavne denne løsningen, kan detaljister bygge sterke broer mellom deres digitale og fysiske tilstedeværelse, og dermed skape en helhetlig og givende handelsopplevelse for kundene.
Lyst å vite mer hva en Digitroll nettbutikk med Diller kan gjøre for din butikk. Kontakt meg gjerne.
Siste nytt
03.12.2024
Effektiv omnikanal med minimal bemanning
Nøkkelen til Princess' effektive omnikanal ligger i bruken av robuste og integrerte systemer
06.11.2024
Utviklingen av B2B-netthandel i et hybridsalgsperspektiv
B2B-omnichannel og hybrid salg er i ferd med å definere fremtiden for B2B-handel
06.09.2024
Ny nettbutikk til Suser i sivet
Nettsuksessen Suser i sivet får snart ny nettbutikk
Er du som oss i Digitroll? Opptatt av tall og sikre IT-løsninger? Trygghet på at nettsider og din nettbutikk virker, da tar vi gjerne et møte om forbedring av din nettsatsing.